Klantwaarderingsonderzoek

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze kwaliteit van zorg en serviceverlening. Graag vernemen we hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. De afgelopen 1,5 jaar hebben wij iedereen die bij focuszorg een operatie had ondergaan uitgenodigd om deel te nemen aan ons online klantwaarderingsonderzoek.

Momenteel bellen wij iedereen op de dag na de operatie en vragen in dit gesprek ook naar de beleving en waardering van de ervaren dienstverlening.

Vult u het klantwaarderingsonderzoek in? Wij gebruiken de resultaten van dit onderzoek om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Uw feedback doet er toe! Alvast hartelijk dank.

Het onderzoek duurt maximaal 5 minuten.

Duim omhoog Klik hier en geef uw feedback


De waardering van onze klanten voor Focuszorg was in de afgelopen periode gemiddeld een 8,8! 

Dit is het resultaat vanuit het online klantwaarderingsonderzoek. Wij zijn trots op dit resultaat. Ook zijn er heel bruikbare opmerkingen gemaakt waarmee we direct aan de slag zijn gegaan.

Hieronder de resultaten per vraag:

De wachttijd tussen het maken van mijn afspraak en het polikliniekbezoek waardeer ik met een 8,6
De wachttijd tussen het polikliniekbezoek en mijn behandeling waardeer ik met een 8,6
De klantvriendelijkheid van de medisch specialist waardeer ik met een 8,8
De klantvriendelijkheid van ziekenhuismedewerkers waardeer ik met een 9,0
De informatievoorziening via de website en folder waardeer ik met een 8,8

 

Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 0-10 focuszorg zal aanbevelen aan familie/vrienden/collega's?

 

 
   

Aantal deelnemers: 223.